خدابازی1

من اگر خدا بودم الان چه میکردم؟

من اگر خدا بودم، در این برحه زمانی با توجه به کمبودها و بی انصافی درباره حقوق زنان، پیامبری میفرستادم تا حقوق زنان را به اندازه حقوق مردان تعریف کند و همگان را به این تشویق کند که زن و مرد با هم برابرند و هر دو مکمل هم هستند و بدین ترتیب همه مخالفتها و مبارزات را تمام میکردم.

زن نباید به خاطر نجابتش موجود ضعیف شناخته شود، برعکس زن یک موجود خلاق است، او نشانه ای از زیبایی من خداست.( اینجا کاملن رفتم تو حس خدا بودن)

 

من اگر خدا بودم، مدتی همه انسانها را به سیاره کم امکان safe mode زمین می فرستادم تا در انجا از برخی امکانات خود دور باشند، تا بلکه قدر رفاه زمین خود را بدانند و بعد از این با زمین مهربانتر باشند.

من اگر خدا بودم، مدتی آسمان را طوسی میکردم تا مردمان دلشان برای آسمان آبی زیبای بالای سرشان تنگ شود و دلشان آن ابرهای سفید خاطره انگیز را بخواهد.

من اگر خدا بودم، پاییز را از فصلها حذف میکردم تا مردم حسرت خرمالو و رنگهای زیبای بلوغ درختان به دلشان بماند.

من اگر خدا بودم باران بدبو و کثیف نازل یمکردم تا وقتی میبارد مردمانم از  شدت تنفر زود به خانه هایشان پناه ببرند تا قدر باران خالص و نابم را بدانند و آب را به این شدت اسراف و تلف نکنند.

من اگر خدا بودم دریا را مرخص میکردم تا مردمان ببینند که زمین بی دریا چقدر بی صفاست و کمی بیشتر مراقب دریای زیبا و آرامبخششان باشند.

من اگر خدا بودم، تمام آنهای یکه به دیگران ظلم و ستم روا میداشتند را د رهمان حال ستم سنگ میکردم و تا زمانیکه قلبن زا کرده خود پشیمان نمیشدند، به حال اول با زنیمگرداندم.

من اگر خدا بودم هر کس که فکر بدی از ذهنش میگذشت یک پس سری بهش میزدم تا کمی بیشتر دقت کند و حواسش باشد تا فکرهای مثبت و خوب از ذهنش عبور کنند.

من اگر خدا بودم هر کسی که حیوانی را به قفس میانداخت خودش را  زندانی میکردم تا بداند که آن موجود هم به اندازه او از آزادی لذت میبرد و زندان و قفس برایش آزار دهنده است.

من اگر خدا بودم مدتی همه گلهای جهان را از روی زمین حذف میکردم و تا  زمانیکه همه زمینیان با هم مهربان نبودند وکینه ها را از دلشان پاک نیمکردند، نمی گذاشتم هیچ گلی در زمین بروید.

من اگر خدا بودم کمی بیشتر حوصله و صبر و آرامش برای خود خدا نشده ام خلق میکردم تا بتواند روزهای غمبار را راحت تر تحمل کند …

شما هم دعویتد به این بازی خدابازی …

امتحان کنید، لااقل آدم کمی احساس قدرت و آرامش میکند.

حتی به تصور و تخیل …

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *